Denumirea Reforma Curriculară Pentru Promovarea Educației Pentru Pace în Ucraina, Georgia și Moldova
Acronim PeaceEdu
Număr de referință 101128854 — PeaceEdu
Perioada de implementare 01.01.2024-31.12.2026
Buget 752 245.00 Euro
Parteneri Tampereen Korkeakoulusaatio SR (TAU), Finlanda

Universitatea de Stat din Moldova (USM), Moldova

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, Moldova

Asociația Obștească Agenția de Inovare și Dezvoltare, Moldova

Universitatea de Stat Ilia (ILIAUNI), Georgia

Fundația Universitatea Hildesheim (UNI Hildesheim), Germania

Universitatea de Stat Sokhumi (SSU), Georgia

Centrul pentru Pace și Dezvoltare Civic, Georgia

Universitatea Națională Taras Șevcenko din Kiev (TSNUK), Ucraina

Universitatea Națională V. N. Karazin din Harkov (KKNU), Ucraina

Platforma de Diplomație Publică (ONG), Ucraina

Institutul pentru Educație pentru Pace (RKI), Finlanda

Universitatea din Innsbruck (UIBK), Austria

Descriere Proiectul abordează provocările privind pacea și securitatea în Moldova, Ucraina și Georgia. Scopul său este de a promova educația pentru pace la nivel universitar și de a disemina rezultatele către publicul larg. Obiectivul principal este de a întări consolidarea păcii în aceste țări prin introducerea studiilor și educației pentru pace în instituțiile de învățământ superior, învățământul general și organizațiile de tineret. Acest lucru va contribui la sensibilizarea tineretului asupra provocărilor dintre indivizi, grupuri etnice, societăți și națiuni. Proiectul sprijină prosperitatea, securitatea și stabilitatea în țările vizate, stimulând reziliența și cooperarea. PeaceEdu vizează dezvoltarea unor instrumente pentru a reduce amenințările la adresa păcii și a preveni conflictele prin mijloace non-violente.
Coordonator instituțional Cristina Morari, dr., lector la Departamentul Relații Internaționale, FRIȘPA
Contacte Site:
Facebook: https://www.facebook.com/PeaceEduProject

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or EACEA. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.